♥♥..Pengikut setie....

Thursday, November 8, 2012

Akan berakhir .

Assalamualaikum . 
Hey , ni kawan saya . Die sahabat sejati . Name die Munira Huda bt Mat Seli . Okay , dulu serius sayang gile dengan die . After kite kacau die pakai num lain . Boyfie die marah-marah . Padahal dah tahu kite kacau awek die tapi nak suruh orang belutut bagai mintak maaf . Choiii ~ Aku tak murah lah nak mintak maaf dengan masalah kecik tu . Tu pertame kite marah die . Sekarang kite dah tak rapat . Even die lebih pilih boyfie die daripada kawan sendiri . Then paling sentap sekali bile die cakap . " AMY , KALAU AKU PUTUS DENGAN DIE . AKU SANGGUP PUTUS KAWAN DENGAN KAU . SUMPAH AKU CAKAP . " Mungkin ape yang die cakap die tak sedar . Tapi series sentap sangat . Yelah , lebih pilih boyfie die yang baru kenal berape bulan dari kawan yang dah kawan selame 2 tahun . Walaupun tak lah lame mane macam kite kenal lily . 11 tahun tapi fikir ahh , ape yang keluar dari mulut tu . Bukan nak marah kau bile maseg tau gune phune aku . Tapi aku tak sangke kau macam ni . Perlu ke hangout kawankawan kau nak bagitahu boyfie kau . Then , kalau die tak boleh follow kau tak pergi . Err , fikir lah . Kite hangout kawankawan bukan dengan coupling . Aku sendiri kalau keluar tanpa die pun takpe . Asal aku dah bagitahu . Bagi aku dah enough . Takpayah lah nak mengajak setakat keluar bahau , tengkek ke . Adehhh , aku tengok pun aku dah rase terkawal gile hidup macam tu . Wat salah sikit phune dah kene pecah . Tah aku tak kesah aku kehilangan kau . Sebab aku rase aku dah cukup bahagia kawan dengan kau . Aku malas cakap ape salah kau . Aku nak kau fikir macam mane aku fikir . Kbye .


No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)