♥♥..Pengikut setie....

Saturday, December 29, 2012

Hati Aku .


Assalamualaikum .
Aku tahu mungkin aku belum cukup matang pasal semua ni . Cume sekarang hati aku selalu berdebar . Aku sendiri tak tahu . Paling berdebar bile aku jumpe Mr.Nobody a.k.a Superman aku . Hampir sebulan kenal die . Care kiteorang macam dah 1 tahun kenal . Cehh , yelah dari segi layanan . Betul kater Ex aku , aku ni mudah jatuh hati . Hati aku ni lembut cepat jatuh cinta . Ye saye masih budak sekolah belum mase nak bercinta-cinta ni . Walaupun kadang-kadang kite tak terfikir dengan semua bende ni tapi bende tu sendiri yang datang . Aku tak patut nak berharap dekat die . Hmm , aku sepatutnya jage perasaan die , macam mane die jage perasaan aku . Mungkin aku tak patut hari-hari text kau . Lagi pun aku takut die bosan dengan aku lame-lame . Tah-tah sekarang pun dah bosan dengan aku . Aku harap tahun baru ni , kiteorang dapat selebret same-same . Aku harap hubungan kiteorang sebagai kawan sampai bile-bile . Walaupun hubungan kite lebih dari kawan . Aku pegang janji kau mase kite kenal . Aku suke bile dengan kau . Kau buat aku gembira , ketawa . Sedangkan kau sendiri tahu perasaan aku . Kau tahu macam mane nak ceriakan aku . Aku harap hubungan kite ada batasan . Ye , aku betul-betul jatuh hati dengan kau : )

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)