♥♥..Pengikut setie....

Thursday, December 27, 2012

Keluar dengan Oppie :)

Assalamualaikum .
Hah , WORLD HISTORY la sangat . Pape pun bukan nak cerita pasal tu . Kite nak cerita pasal budak yang pegang buku tu xD . Tadi aku keluar dengan die . Kiteorang shopping-shopping . Best sangat . Kiteorang beli beg BFF corak die same je , die warna coklat . Aku warna merah . Maklom la , sejak mama besarkan aku warna merah . Aku dah berpaling muke dari warna biru & hijau ke warna merah . Orang kate aku garang . Yeke ? Tak kenal lagi tu . Ce kenal ? haha . Baik la :P . Okay stop bising-bising . Lepas shopping . Kiteorang makan bukan main banyak gile . Satu meja penuh dengan makanan . Wow , lapar ke hape kau . Aku suke keluar dengan kau oppie . Sebab kau tak banyak cerita . Ekot je mane aku pergi , lagi pun kau ni satu kepale dengan aku . Senang bawak kau jalan-jalan xD . Series best , walaupun tak dapat nak beli barang lain . Haha :D

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)