♥♥..Pengikut setie....

Saturday, December 29, 2012

Mama .


Assalamualaikum .
Hah , ni sape ? Alahh , mama kite la . Name die Norlida Bt Abd Wahab . 49 tahun dah die . Aku suke stalker gambar mama . Series lawa . Macam orang cina . * Tapi tu dulu , sekarang dah tue . Haha , mase dulu-dulu , kawan sekolah aku engat mama aku orang cine . Amboi , mentang-mentang duduk sebelah rumah orang cine . Siap cakap aku ni MIX orang cine . Haha , sebab puteh jo . Takdo la puteh mano pun . Ade jugak coklat-coklat . Hah ? Belum tengok gambar aku dulu-dulu . Macam anak india . Haha , bapak hitam . Yelahh , dulu kan aktif sukan lari dalam guni xD haha . Dulu , mase mama mude-mude , cantik gile . Ramai kawan mama . * emm , maksudnya kawan lelaki . Haha . Dan akhirnya dapatlah jodoh bersama ayah ku . Iaitu Kamarol Zaman Bin Dato Mohd Hashim . Dah terlahirlah dua cahaya mata yang comel-comel . Abang dan aku . Haha . Best tak cerita aku : ) Haha , dan bile aku besar . Ternyata selame ni , mama aku marah bersebab bukan sengaje nak pukul pakai kayu buluh tuh . Haha , mama lah segala-galanya bagi aku . Die lah orang yang paling berharga dalam hidup aku . Aku sayang die sangat-sangat . Die tempat aku mengadu pasal skolah ke , kawan ke apetah lagi kalau pasal perasaan . Mama jenis yang open minded . Cakap la ape-ape , mama je lah tempat penyelesaian masalah . Dan aku juga berjumpe dengan Superman . Die juga memahami aku . Terima kasih : )

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)