♥♥..Pengikut setie....

Tuesday, January 1, 2013

No Idea .

Assalamualaikum .
Wahhh ! Besok sekolah . Tak syok lah cuti tak puas . Tak macam dulu lepak sanesini . Sampai balik malam . Haha , Cehh sudah digelar SPM victim la tahun ni . Ramai tanye pasal Mr.Nobody a.k.a Pakcik tu sape . Kan dah cakap buat mase ni kami kawan sahaja . Kiteorang pun baru jer kenal 8 disember lalu . See ? Baru jer mule nak kenal hati masing-masing . Mama cakap tunggu lepas Spm baru lah lanjutkan hubungan . Cepat sangat kalau nak teruskan . Pape pun aku gembira , dan aku harap kau tunggu dan aku pun tunggu mase yang kite nanty kan tu . Tak sabar nak tunggu bukti antara kite berdua xD . Ecehhh ~ Aku sayang kau . Besok sekolah , aku rase takde mase nak update blog ni . Yelahh , tusyen sane-sini . Nak study lagi . Dah tak boleh macam dulu . Kene blajar untuk mase depan lah katekan xD

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)