♥♥..Pengikut setie....

Wednesday, January 23, 2013

SALAM MAULIDUL RASUL =)

Assalamualaikum .
Alhamdulillah besok cuty . Dapat jugak nak hangout dengan member kelas . Hai , orang maulidul rasul dok umah . Ni aku berjalan . Adehhh , engat besok nak pakai baju kurung lah keluar xD . Wahhh , sejak bile ye tak . Cehhh , sekarang aku try perbaiki tingkah laku aku . Malam semalam pakcikwe bawak jalan-jalan . Kelakar , ade ke die cakap kapal terbang tu satelit -.-' mahu kene ketuk kepale kat aku . Padan muke . Haha , tipu aku lagi . Tak sabar nak keluar besok dengan budak kelas . Nak shopping . Aku rindu dengan hobi aku ! ! ! ! ! Tadi mase dekat sekolah sambil tunggu Munira Huda beli burger . Aku cakap dekat kawan aku .

Aku : Aku tak sabar nak makan burger DOUBLE . . . ..
Member : Double Wow ! # serentak ramai-ramai .

Macam sengal je budak ni . Senget sangat-sangat . Tak habis cakap dah sambung . Haha . K lahh , aku nak otp dengan pakcikwe aku . Then tido . Then , bangun . Then mandi . Jumpe sayang den kojap nak mintak keluar baru den blah dengan member den :D IloveYou . Waiting for tomorrow .

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)