♥♥..Pengikut setie....

Thursday, June 6, 2013

Perkahwinan Izzue Islam & Awin



Hai guys , pasti semua wanita di luar sane menangis kerana lelaki jambu + hansome ni sudah bernikah rite ? haha , same lah dengan den xD . Takpe Zizan Razak ade :) haha . Sape tak kenal Izzue Islam pelakon cerita Sebenarnya Saya Isteri Die atau dikenali dari kumpulan jambunya FORTEEN. Dari cerita tu , ramai perempuan tergila-gilakan die ni . Aku pun same je . Haha , terkejut lah jugak bila dapat tahu die dah kahwin . Nak nak dengar pulak Awin cakap " Sebenarnya saya isteri Izzue :) " Sangat comel lah dieorang ni . Dengan sekali lafaz , Izzue Islam menjadi suami sah kepada Awin .






                                                                                                                                       


Izzue dan Awin yang telah mengikat tali pertunangan pada Jun 2012. Perkenalan mereka bermula apabila Awin mula menguruskan karier lakonan Izzue pada 2009 dan pasangan ini sendiri tidak sedar bilakah rasa cinta di antara mereka mula berputik.






Sut dan gaun serba hitam rekaan Hatta Dolmat dan putih dari Classic Bridal menjadi pilihan Izzue dan isterinya Awin untuk majlis memotong kek dan majlis persandingan perkahwinan mereka di Dewan N’Dah, Shah Alam, petang semalam.


Majlis dimeriahkan dengan kehadiran saudara mara kedua-dua belah keluarga, rakan-rakan, para wakil media serta rakan artis. Antara selebriti yang hadir ialah Yusry dan Lisa Surihani, Norman KRU, anggota kumpulan Forteen iaitu One, Ariz dan Amir, pasangan teman Afiq Muiz dan Eina Azman, Fazlina Ahmad Daud juga Ady Putra dan isterinya.




                                                                                                                                





KATA IZZUE ISLAM :

" Saya beruntung sebab pengurus saya ni bukan kaki cemburu dan dia sangat memahami saya seorang pelakon. Lagipun dari sejak saya sebagai pelakon tambahan lagi dia dah uruskan kerjaya seni saya. Dan dia memang tahu yang saya akan berlakon atau shooting dengan gadis-gadis. Dia percayakan saya. Dan saya bangga sebab dapat isteri yang bukan kaki cemburu. "


P/s :
Semoge bahagia sampai ke anak cucu Izzue . Ehh , aku pulak buat cerita . Btw , sumber-sumber tersebut aku dapat dari blog lain :)

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)