♥♥..Pengikut setie....

Friday, November 23, 2012

Go to Pahang :')

Assalamualaikum , : )
Saya otw balik Pahang . Dalam perjalanan yer . Malas nak balik sane , tak best pun . Haha , terpakse je ikut mama . Kalau tak sakit dah lame taknak ekot der . Huh , lepas ni takda la nak maseg sape-sape . Memang tak maseg pun kan . Cehhh , poik la . Sakit sangat hati ni . Den tegor koba den menuduh . Arghh , memang lah marah . Hm , sabar je la . Sape tak marah kite bagi die , tah mane pergi bende tu . Hilang macam tu je . Ye awak , KITE SELALU FAHAM AWAK , KITE TAK PERNAH PUN TUDUH AWAK , KITE CUME TANYE . Hm , kalau macam tu , bek den pun tak payah pakai phune der . Menyomakkan kepale an ? Tahu tak wa sayang same lu der . Hm , sakit sangat hati ni . Awak awk nak tahu tak s
aya takkan pernah benci awk , kalau awk pandai jaga hati saya . Hati saya tak mudah nak benci seseorang tu , sebab hati saya amat menyintai awak . Awak , kalau awak tak sayang saya buat cara tak sayang . Jangan bagi harapan palsu dekat saya kerana hati saya bukan bahan ujikaji awak . Kadang kadang , perkara yang membuatkan kita sakit hati selalunya berpunca daripada seseorang yang sangat kita percayai dan cintai . 

# Kalau suka dia , jaga dia betul-2 . Kalau sayang dia , tolong hargai diri dia . Kalau tak suka , bagi tahu awal-2 sebelum dia mula sayangkan kau .

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)