♥♥..Pengikut setie....

Friday, December 28, 2012

Rindu Afiqah .


Assalamualaikum .
Hey , rindu dekat budak baju merah tu . Hehe , die ni kawan sekelas aku . Baik budaknye . Aku suke member dengan die sebab die comel . Dah la pendek . Haha , selalu peluk die dalam kelas . Perut die muncet :P Kiteorang punye naseb lebih kurang same je . Lelaki game kan kite . Ouhh my goat ~ Name die ni Afiqah . Budak ni panggil die eka je . Aku tak faham doh kalau laki gamekan die , padahal dah 1 tahun 5 bulan dorang couple . Tapi dapat tahu pakwe die couple dengan perempuan lain da 7 bulan . Bodoh la laki tu . Eka ni dah cantik , baik pulak tu . Sopan je depan kiteorang , pandai pulak tu dalam kelas . Kadang-kadang aku jeles sebab die lagi pandai dari aku . Haha , kiteorang selalu bersaing nak dapatkan num top 10 . Last2 aku dapat num 7 . Bagi kiteorang dalam kelas , orang yang paling perfect dekat skolah aku tu die ni je la . Maybe ade yang lain tapi kiteorang tak tahu . Tapi series cakap mainkan perasaan perempuan tu best ke ? Jangan sampai nanti TERBALIK kat diri sendiri pulak : ) * Take aNote .

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)