♥♥..Pengikut setie....

Friday, December 28, 2012

Sentap .


Hmm , tah pape je kan . Post gambar dekat facebook sedare sane sini mengate . Bile adek die ikut aku . Marah suruh delete . Jangan buat baby face la ape la . Yelahh , cakap dengan adek kau tu jangan follow aku . Aku just buat mase bosan aku selalu je . Dah KEHENDAK adek kau . Aku ulang eh . KEHENDAK ! Bukan aku yang pakse adek kau nak masukkan gambar die kat facebook lah ape lah . Aku ape lagi , perempuan kan . Tangkap gambar la pose sane - sini , buat itu ini . Sentap doh , yela jangan ikut aku lagi . Aku ni jahat je . Family kau tu baik je . Pose sane sini . Salah la sangat . Lepas ni tak post dah bende-bende remeh tu . Macam bodoh je . Tak payah da nak post gambar kat facebook . Ade je stalker haram . Padahal keluarge kau pun lebih kurang je . Takpayah nak cakap ekot perangai aku la . SHUCK ~

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)