♥♥..Pengikut setie....

Thursday, January 3, 2013

Konon -.-'

Assalamualaikum .
Tadi text dengan Mr.Nobody . Merajuk la konon . Die suruh call . Engat nak cakap ape . Rupenye nak pujuk kite xD Hampehh punye pakcikwe :D Sayang die , if ade jodoh aku harap lepas aku SPM nak teruskan hubungan . Sekarang aku nak fokus , tak bermakne lupe kat die xD . Tadi macam-macam aku mengadu . Mentang-mentang dah 2 hari tak otp . Huh , rindu lah tu pakcik gemok : ) Actually , otw nak faham perasaan masing-masing . Die pun okay je dengan perangai aku . Aku bukan tak peduli kat die . Cukup bagi mase die untuk berehat dan aku berehat . Aku tak macam dulu lah . Nak pegang phune 24 jam . Ade mase aku call + text . Dulu topup habis 1 hari RM 15 . Hari-hari kene topup sebab nak text + call orang yang tersayang . Sekarang ni bukan tak sayang ? RM 10 tu boleh save 1 minggu kalau aku tak call sape-sape la . Die faham aku . Selalu ade bila aku perlukan die . Die sahabat aku . Korang tengok tak cerita setia hingga hujung ? * EH BETUL KE ? Alahh , yang TV 3 pukul 7 tu . Sweet kan ? Macam aku dengan die la xD haha . K lah , aku nak iron baju . Besok nak skolah . Have a nice day : )

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)