♥♥..Pengikut setie....

Saturday, January 5, 2013

OME !

Assalamualaikum .
Hai sedap sekolah tahun ni ? Best kan . Baru first week dah berlambak homework . OME betul ! Cehh , sekarang dah dapat tempat tusyen . Engat jugak Rara dekat aku . So , next week bertambah busy lah aku . Tah siap ke tidak homework ni . Slow-slow lah . Nanti siap jugak kan . Mr.Nobody busy lah sekarang . Die tak der mase dengan aku . Die sebok dengan job die . So ? Same-same busy lah . Takpe I'm waiting for you lah pakcikwe :D Sekurang-kurang nyer die bagitahu aku . Aku sekarang dah new life da . Takde lah nak engat pasal kesah lame . Dah lupe dah . Thank jugak lah dekat member sebab banyak bagi support . Terutame Mr.Nobody yang selalu kene dengar tangisan puntianak ni xD haha . Die yang buat aku lupe dengan kekasih lame aku . Tak sangke dah 1 bulan aku kenal kau dan 1 bulan aku dah putus dengan die . Haritu die text aku . Opps ! Hantar gambar dekat aku . Aku engat kan Mr.Nobody . Rupenye Farith Farhan . So open lah . Tengok gambar die dekat caption die tulis " IMISSYOU LARA " . Sentap lah hati ni sekejap . Sebak kejap . Pastu mama tegur . Kau dah kenape tibe-tibe senyap ? Aku pun cakap lah . Die hantar gambar . #mama tengok . Die rindu kau lah tu . Aku pun buat muke . Haha , rindu kau jugak Ex . Walaupun jodoh kite tak lame . Aku bahagia dengan kau . Aku takkan lupekan kau . Cume bile kau text aku , call aku . Aku takkan percayekan kau . Susah nak lupekan kau . Tapi aku berusaha sebab kau pun dah lupekan aku selamenya . Terima Kasih :) Mr.Nobody , sekarang aku tunggu kau . Sebab kau ade saat aku perlukan kau . Yang penting sekarang . Aku nak study . Kbye .

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)