♥♥..Pengikut setie....

Monday, February 4, 2013

Pembawa mulut .

Assalamualaikum .
Hai lame tak update si comel kite ni . Alolo , kesian die berabuk ehh . Haha , baru-baru ni kan . Ade lah budak capital E . Budak ni BUKAN BUDAK BARU tapi sengaje menggedik pindah sekolah aku balik . Poie la kau dekat skolah Voke kau tu . Mase die nak masuk kelas die putar belit cerita dekat sane sini + tak datang skolah . Tanye jadual tapi tak datang . Hampehhh ! Cikgu pun TENDANG die keluar dari kelas kiteorang . Double YES ! Shhuuuu shhuuuu ~ * halau hanjing keluar .

Selepas beberapa hari diselangkan hari berikutnya hari tersebut . Haha , aku pun dengar pulak cerita pasal aku . Okay , dah tahu aku ade pakwe ke hape ke . Perlu ke kau bawak cerita sampai ke abang die . Dan tidak ku sangka kan . Capital E ni couple dengan "abang" sayang den . Pastu sayang aku pun tanye macam nak marah . Aku tak kesah orang nak bawak mulut BUT aku tak suke bende aku tak buat diceritakan . Ade ke capital E cakap dekat abang ipar aku yang aku sound die , konon aku ni tak suke keluarga miskin macam dorang . Ehhhh , aku manusia jugak lahh . Ape kau main level-level dengan orang lain lak ? Aku bukan anak tan sri ke ape ke . Hebohhh buat cerita kate buruk-buruk pasal aku . Erghhhh ! dari kau , pemalas . Datang skolah pun selang-selang . Kalau boleh aku tengok sebulan tu 4 hari je kau datang . Ape kau nak jadi ? Tunggu kau datang skolah je . Aku nak slowtalk dengan kau . Bukan nak gaduh . Aku taknak lah bende bukan-bukan kau cerita . Aku pandang kau pun tak , tegur kau pun tak . Ehhh , boleh kau cakap aku selalu tanye pasal keluarga si sayang aku ni . Haishhh ~ sabar je lahhh . Tu gambar atas tu , mulut kau lah tu . Vavi .

No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)