♥♥..Pengikut setie....

Saturday, January 26, 2013

Hangout dengan member .

 Assalamualaikum .
24 Januari 2013 . Best sangat , mentang-mentang lepas dapat duit . Haishh , terus shopping . Kesian nye kat aku . RM 200 campur duet mama sekali last-last tinggal RM 5 je . Haha , Budak ni panggil aku CIKROS ! OMG . Cik Boros gelar nya . Aku ngadu dekat pakcikwe aku , die kate nape tak tinggalkan 5 sen je yang :D Aduiii , yelahh . Mungkin aku lepaskan geram kot . Lame gile tak shopping . Nak tahu aku beli ape ?

- 3 helai baju . = RM 29 , 27 , 12 .
- Tudung = RM 12.50
- Jam Tangan = RM 29
- Watson App = RM 37
- KFC = RM 24
- Drinker = RM 7
- Beg = RM 30

Semua sekali RM 207 . 50 . Haha , pape pun aku happy kan . K view lah gelagat kiteorang . Enjoy .










No comments:

Post a Comment

Nak jadi peniru kucing ( copycat ) ? Dipersilakan kalau rasa tak tau malu :)